Minden Nyelven!

Friss topikok

  • --Bounty--: tuti game :) Am jók az írások, csak a helyesírásra figyelj béke.. (2010.02.05. 19:55) Resident Evil 5

Fable - The Lost Chapters

Oail 2010.05.13. 18:52

Már egy idelye megvan a Fable, de még nem írtam róla, mert nem volt kedvem. Már két karakterem van. Van egy gonosz meg egy jó. A gonos már olyan szarvú, hogy hátrahajolok és megvakarom a hátam, a jó meg csak egy ember. Az a fable jóhíre, hogy sohase ugyanazzal játszasz. Én pl elmendtem a gonosszal Oakvale-ba felnőtként, a szülővárosunkba, ahol a hugunk "állítólag" él. Nos gonoszként élt, de mikor jóval mentem oda nem ő jött köszönni, mert ő nem élt, hanem az a kiscsaj akinek megszereztem az elején a mackót. A történet egyszerű amúgy. Vagy te, tan Oakvale, van egy apád és van egy nővéred akinek szülinapja van. Apád aszt igérte, egy jócselekedet, egy arany. Eszt te ki is használod és jó leszel, hogy 3 aranyért vegyél csokit a nővérednek. Amikor már átadtad a csokit a játszóteren, egyszercsak befut egy csávó üvöltve, aszt lelövik a banditák, minden ég mint a rák. Juss haza. Hazamész aszt apád meghót, jön egy Hősök céhéből lévő hapi, aki megment, aszt hősök lesztek egy feka csajjal, Whisperrel. Enyi, hőskögy. Nekem amúgy nagyon bejött. :)

Xbox:3000ft , Xbox360:1200 microsoftpoint , PC:3000ft

Ha nem veszitek meg akkor nem jártok jól!!!:))))

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gamediary.blog.hu/api/trackback/id/tr682000806

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása